אולם חתונות מעל 500 איש: וכולם מחייכים

אולם אירועים לאירועים מעל 500 איש

כשאתם מארגנים אירוע, אתם מתמודדים עם הצורך לקבל המון החלטות. אולי קצת יותר מכפי שאתם מסוגלים להתמודד איתן לבד. בחירת המקום היא החלטה אחת שיש לה את ההשפעה הכי משמעותית על האירוע שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים חתונה ענקית.

תאריך האירוע, אפשרויות הקייטרינג והחוויות הנעימות של המשתתפים, כל ההחלטות האלה מושפעות מבחירת המקום. נשמע קצת מאיים? ממש אין סיבה שתרגישו ככה. הנה כמה הנחיות שיעזרו לכם מתי להחליט, מה לשקול, וכיצד למצוא אולם חתונות מעל 500 איש, שיתאים הכי טוב לצרכים שלכם.

 

מתי להתחיל לחפש מקום?

כמה שתתחילו יותר מוקדם, כך יהיה טוב יותר. לאחר שיהיה לכם מושג לגבי שלושת השיקולים הבאים, תוכלו להתחיל בחיפוש המקום: תקציב, כמה ממאות המוזמנים שלכם באמת אישרו הגעה, ודרישות שטח מתאים להכיל בנוחות את כל האורחים שלכם.

כדי למצוא אולם חתונות מעל 500 איש, אתם צריכים להזמין אותו לפחות חצי שנה מראש, כך שיהיה לכם מספיק זמן לתכנן את ההיבטים החיוניים האחרים, כמו הקייטרינג, ההזמנות, ואפילו להקים אתר אינטרנט שיאפשר לאורחים לאשר בקלות את הגעתם ולהתרשם מהמצופה להם.

כשר או כשר למהדרין?

כדי להיערך בהתאם, אתם צריכים, למשל, להחליט אם אתם מחפשים אולם אירועים כשר או כשר למהדרין?

במפגש תכנון האירוע עם נציגי אולם אירועים ויטראז' תקבלו את כל ההסברים לגבי רמת הכשרות של המקום. אז עכשיו שאתם מבינים כמה שיקולים חשובים אתם צריכים לקחת בחשבון, ומצאתם את אולם האירועים המתאים, בואו נדבר רגע על מכלול השיקולים שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם מחפשים מקום מתאים.

בטח כבר לקחתם בחשבון את המיקום

אולם חתונות מעל 500 איש צריך להיות ממוקם במיקום נגיש לרוב האורחים, ולהימצא במרחק סביר מרוב הבתים של המשתתפים, או מקומות העבודה שלהם. אם משתתפים רבים יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר, בחירת האולם במרכז תהיה שיקול יעיל, כך שניתן יהיה להגיע בקלות יותר מבחינת תנועה על הכביש, אפשרויות תחבורה ציבורית וכמובן אפשרויות חניה.

האם אתם רוצים להפחית את הסיכויים שהאורחים שלכם יגיעו מאוחר? ספקו להם הזמנות עם מפות מפורטות והוראות הגעה ברורות להקלדה בווייז. הסבירו להם את אפשרויות החניה של המקום ומידע על התחבורה הציבורית, כך שהם ירגישו הקלה.

אם המיקום מעולה, אין מאחרים וכמעט כולם מאשרים הגעה

אולם חתונות מעל 500 איש שנמצא במרכז מאפשר הגעה בקלות כמעט מכל מקום בארץ, ותאמינו לנו שהמיקום המעולה הזה עוזר גם לאישורי הגעה של רוב המשתתפים, וגם למניעת הגעת אורחים אחרי החופה.

תסתכלו על אולם האירועים ויטראז', למשל

שזכה בפרסים מרובים בזכות השירות חסר הפשרות על מצוינות, האפשרות לארח מאות אורחים בנוחות, האולמות המעוצבים, אזור קבלת הפנים הנעים, והאווירה המדהימה שהופכת כל אירוע לבלתי נשכח.