ויטראז' אולם חתונות

רשימת המוזמנים מוכנה? התאריך ליום המיוחד כבר נבחר? כל מה שנותר הוא לבחור את האולם הנכון. ויטראז' אולם חתונות שנמצא במרכז הארץ, מציע ממגוון שירותיו הרחב במחירים אטרקטיביים במטרה לעמוד בכל הציפיות שלכם.

ויטראז' – אומנות אמיתית

עונת החתונות כבר בפתח והגיע הזמן לבחור אולם מקצועי שידאג לחוויה איכותית לא רק של החתן והכלה אלא גם של כל המוזמנים. ויטראז' אולם חתונות השוכן בנס ציונה, מזמין אתכם לשריין את תאירך ליום המיוחד שלכם במחירים אטרקטיביים לאורך כל השנה.

נתחיל בקבלת פנים. כבר מהרגע הראשון ששתיכנסו בשערי האולם, תחוו חוויה קסומה שתלווה אתכם בהמשך הערב. בכניסה יחכה בר אלכוהול מזמין שיורכב לפני בחירתכם, פינות ישיבה נוחות, עמדות נישנושים שאתם תבחרו ופינוקים נוספים.

נמשיך מהחופה. בויטראז' אולם חתונות אין משהו שאינו אפשרי, הצוות המקצועי ידאג למקם את החופה בכל מקום שתרצו בהתאם לעונה בה בחרתם להתחתן ובנוסף ישמח להציע לכם מגוון אטרקציות שילוו את החופה ויהפכו אותה למושלמת בדיוק כמו שחלמתם.

נקנח עם תפריט השף. ויטראז' אולם חתונות מציע לכם תפריט רחב ועשיר במנות איכותיות שעונות גם על הסטנדרים הגבוהים ביותר. אתם מוזמנים להרכיב את התפריט יחד עם השף בהתאם לרצונותיכם ומתוך התחשבות באורחים שלכם ולכלול בתוכו מנות טבעוניות, צמחוניות ובקשות מיוחדות נספות.

בויטראז' אולמות חתונה תוכלו למצוא חבילות אטרקטיביות לאורך כל השנה המתאימות לכל כיס. בדרך כלל חבילה כזו כוללת בתוכה מנות מתפריט השף, בר אלכוהול, תאורה, הגברה וחבילת עיצוב משודרגת.

לויטראז' אולם חתונות קיימות שתי תעודות כשרות, כאשר אחת ניתנה בהשגחת רבנות מהדרין נס ציונה ואילו השנייה ניתנה להכשרת הבשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים והרב לנדא. בשל הקפדה על הכשרות הגבוהה ביותר, ניתן לערוך חתונות חרדיות, דתיות ומסורתיות במקום.

10 טיפים לבחירת אולם החתונות המושלם

לא סתם בחירת אולם החתונות היא בחירה כה קשה, הרי שלעיתים מדובר בתקציבים מאוד גבוהים. הנה 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את האולם הנכון בשבילכם:

  1. בדקו מיקום גיאוגרפי – מיקום גיאוגרפי משפיע על הנוחות והנגישות של האולם.
  2. הגיעו לאולם בשעות שונות – ביקור באולם בשעות שונות ובמהלך אירועים שמתקיימים באולם בפועל, יגרום לכם לראות איך האולם נראה בעיניי האורחים.
  3. בקשו המלצות – אל תתביישו לבקש המלצות מאנשים שכבר ערכו אירועים באולם.
  4. הגדירו את מסגרת התקציב – צעד מאוד חשוב בבחירת האולם כיוון שעלות האולם תשפיע באופן ישיר על היכולת שלכם להרוויח או להפסיד מהאירוע.
  5. השוו מחירים – אתם יכולים לקבל אינפורמציה באינטרנט או לבקש הצעות מחיר בפועל לשם השוואה.
  6. בררו מה כלול בהצעת מחיר – חשוב שתבדקו מה כלול בהצעת מחיר ובמיוחד מה לא כלול בה.
  7. היכנסו למטבח – האוכל זה הדבר שהכי נחרט בזיכרון בכל אירוע, לכן כנסו למטבח, וודאו שהוא נקי, תתייעצו עם השף לגבי הרכבת המנות וכמובן, תטעמו מהן.
  8. פגשו את נציגי המקום – כך תוכלו לבדוק מקרוב את רמת האמינות.
  9. הגיעו לאירוע – בקרו באולם באירוע שמתקיים בזמן אמת, זו אולי תהיה האינדיקציה הכי טובה עבורכם לבחירת אולם.
  10. אל תתפשרו על העיצוב – רגע לפני שאתם בוחרים אולם, בדקו שהעיצוב עולה בקנה אחד עם אופי האירוע, אחרי הכל, רושם ראשוני אפשר לעשות רק פעם אחת.