חתונה חרדית: יוצאים לדרך חדשה

חתונה חרדית פירושה חוויה שגרתית כמעט יומיומית. האורחים הקבועים בחתונה זו הם בני המשפחה והחברים הקרובים ביותר.

שאר המוזמנים מחזיקים בידם לפחות עוד שש הזמנות לשישה אירועים שונים באותה עיר ולעתים באותו רחוב, אם הם מתגוררים בבני ברק או בירושלים, ולכן ההחלטה אם להשתתף באירוע החתונה או לא מתקבלת, במקרים רבים, שעות ספורות לפני האירוע.

השתתפות בחתונה חרדית נחלקת לשני סוגים: השתתפות בחופה ואיחולי מזל טוב לזוג הנרגש, או השתתפות במהלך הערב כולו. כך או אחרת, החתונה נערכת באולם אירועים, אותו יש להזמין מספיק מוקדם, כי זוגות חרדים מתחתנים מדי יום, ולוח הזמנים של האולם מתמלא במהירות.

התאמת האירוע למגזר

המגזר החרדי מאופיין, ברוב המקרים, באוכלוסייה שהממון אינו מצוי בידה בשפע. מצד שני, לזוג הצעיר מגיע לחגוג את הערב שלהם ברמה ובאיכות שאינה נופלת מהחתונות במגזר החילוני.

באולם האירועים ויטראז' מתמחים בעריכת אירועי חתונה חרדית עם עיצוב צנוע של האולם, בחירת תקליטן שאינו יקר במיוחד, או הפעלת מוסיקת רקע רגועה בעלויות שאינן גבוהות, וגם המנות נבחרות בהתאם לתקציב הזוג והמשפחה.

אך על דבר אחד לא מתפשרים אצלנו ויהי מה: איכות והשקעה בכל פרט. האורחים שלכם ייהנו מאולם מרווח ומהנה, מקייטרינג כשר למהדרין, טעים, ומתאים לכל האורחים, המבוגרים והצעירים, מוסיקה שמתאימה למגזר, אזור קבלת פנים נעים, וחדר ייחוד לבני הזוג, שיכולים להירגע מההמולה למספר דקות, לנוח, להכיר, לשוחח, ובעיקר לאכול טוב.

הקפדה מיוחדת על האולם והקייטרינג

גם החרדים אוהבים להגשים את "החלום לשניים" שלהם באולם אירועים מושקע ואיכותי, לשמוח עם כל האורחים שלהם, להצטלם, לרקוד, ולצבור אירועים מתועדים היטב על ידי צלם מקצועי, כדי לדפדף באלבום בעוד שנים לא ארוכות, ולהראות לנכדים את הערב המהנה שבו התחילה המשפחה שלהם.

נושא חשוב לא פחות הוא נושא הקייטרינג. אין חתונה חרדית בלי אוכל כשר למהדרין, עם תפריט של ארבע מנות ברמת שף. אצלנו לא תמצאו את הבורקס היבש, העוף או השניצל, אלא תיהנו ממנות משובחות שיורכבו בהתאם להעדפותיכם, הזמנתכם והשיקולים שלכם. דבר אחד אנחנו יכולים להבטיח: האיכות מוקפדת, המנות עשירות, מגוונות, מסוגננות, ובעיקר משביעות.

חתונה חרדית באולם יוקרתי

למרות התיוג המחייב, העלות של אולם אירועים יוקרתי משתנה בהתאם להזמנתכם. כלומר, אם תבחרו את החבילה הבסיסית לחתונה חרדית, למשל, תוכלו ליהנות מערב מושקע, מהנה ואיכותי, בעלויות שאינן גבוהות במיוחד.

התפריט באולם ויטראז' עשיר במיוחד ותוכלו לבחור בין סוגים שונים של דגים או עופות, לצד תוספות מיוחדות כגון אורז בשקדים וצימוקים, עם מחית ירקות ברטבים מעניינים. השולחנות מעוטרים בנרות ובפרחים, ובהתאם להעדפתכם, גם יין על כל שולחן.

אצל החילונים – אלכוהול, אצל החרדי – מעגלי ריקודים

החופה היא מסמר הערב, אך מעגלי הריקודים המגיעים לאחר הארוחה, ובין המנות, הם ההיבט העיקרי והייחודי של חתונה חרדית. האורחים הגיעו על מנת ליהנות מהאווירה הנינוחה באולם המעוצב, מהארוחה המשובחת, אך בעיקר הם הגיעו כדי להפגין את כישורי הריקודים שלהם.