קייטרינג חלבי לאירועים – 3 מנות הפתיחה המובילות

קינוחיםקייטרינג חלבי לאירועים הפך להיות שם דבר בעולם ההסעדה. יותר ויותר אנשים מפנימים את כמות היתרונות העצומה שיש לבחירה באירוח כזה, ומעדיפים קייטרינג חלבי באירוע שלהם על פני קייטרינג בשרי. מהם היתרונות הכל כך משמעותיים בהזמנת מגשי אירוח חלביים ואיזה שלוש מנות הן הפופולריות ביותר בתפריט שכזה? את התשובות לשאלות אלה ולשאלות אחרות תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.

כל היתרונות שבהזמנת קייטרינג חלבי לאירועים

בבחירה באירוח חלבי באירועים יש הרבה מאוד יתרונות באופן כללי, ובפרט לנו, הישראלים, בעיקר אלה המקפידים על טעמי כשרות כאלה ואחרים.

  • תפריט שמתאים לכל שעה ביום – ארוחה חלבית היא ארוחה שאפשר לאכול בכל שעה ביום – בוקר, צהריים, בין ערביים וערב. לכן, כשאתם בוחרים בקייטרינג חלבי אתם יכולים להיות מאוד גמישים בבחירת שעת האירוע, ולא צריכים לשנות את השעה הרצויה לכם רק כי זו לא שעה לארוחה בשרית "כבדה".

 

  • כולם רוקדים גם אחרי האוכל – לא משנה כמה האורחים שלכם רעבים, ארוחה חלבית, גם כזו המוגשת ברוחב לב כפי שבוודאי תבחרו להגיש, היא לא ארוחה מכבידה. היתרון המשמעותי ביותר של העובדה הזאת הוא, שגם אחרי האוכל רחבת הריקודים באירוע שלכם תהיה מלאה.

 

  • קינוחים בטעם של עוד – אחת הבעיות הגדולות של בחירה בקייטרינג בשרי היא נושא הקינוחים. אחרי הכל, אי אפשר להשוות את טעמם של קינוחי פרווה לזה של קינוחים חלביים. כשבוחרים קייטרינג חלבי לאירועים הבעיה נפתרת לחלוטין, והאורחים שלכם יכולים ליהנות גם ממעדנים כמנה ראשונה ועיקרית, וגם מקינוחים בטעמים מדהימים למנה השלישית.

 

  • התאמה לכל תקציב – מגשי אירוח של קייטרינג חלבי לאירועים הוא כזה שתמיד אפשר למצוא את השילובים המתאימים לכל תקציב.

אז מהן 3 המנות המובילות בתחום של קייטרינג חלבי לאירועים?

יש מגוון רחב של מנות חלביות מדהימות בטעמן, אבל רק 3 מהן יכולות להגיע לקו הגמר. בחרנו שלוש מנות מכל קטגוריה – מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, ואלו הן:

  • סלט יווני – נכון, מדובר בסלט נדוש, לכאורה, אשר מלווה את ההיסטוריה של חברות הקייטרינג בישראל מזה עשרות שנים, ובכל זאת הוא נכנס לרשימת המנות המומלצות שלנו בתחום של קייטרינג חלבי לאירועים, וזאת משום ש… הוא פשוט טעים! השילוב הזה בין מלפפונים, עגבניות, זיתים שחורים, פטרוזיליה, בצל סגול וגבינה בולגרית הוא שילוב שמנצח שורה ארוכה של סלטים מיוחדים.

 

  • קוביות פילה ברוטב השף – לכל קייטרינג יש את מנת הפילה שלו, עם רוטב השף המיוחד שלו. בכל שנות הניסיון שלנו במקצוע לא נתקלנו במנת פילה אחת מאכזבת, וזאת בדיוק הסיבה שהחלטנו להעניק לה את המקום השני המכובד ברשימת המנות המומלצות.

 

  • עוגות מוס – התלבטנו קשות בין טארטלטים עם תוספות שונות לבין עוגות מוס. בסופו של דבר בחרנו בעוגות, שכן אחרי אירוע עמוס בכל טוב, אין כמו עוגת מוס בכל טעם שהוא (פקאן, אגוזים, שוקולד מריר…) כדי להשאיר אותנו עם טעם טוב לא רק מהקינוח, אלא מהאירוע כולו.

לסיכום – קייטרינג חלבי לאירועים הוא כזה שמשאיר את כולם מרוצים – החל מכם, כמארגני האירוע ועד אחרון האורחים. ואם עוד לא השתכנעתם – פשוט כדאי שתנסו בעצמכם. נתראה בשמחות!