אולם אירועים לבר מצווה: שיטות לבחירת האולם המושלם

פינת ישיבה

לא משנה כמה זמן זה לוקח, כשאתם מתכננים את אירוע בר המצווה למתבגר שלכם, שיקולי בחירת האולם צריכים להיות השיקולים הראשונים שלכם, כי זוהי הנקודה שבה הכול מתחיל. השאלה הראשונה שאתם חושבים עליה כשאתם מתכננים את בר המצווה היא: איפה.

אתם צריכים למצוא אולם שיכיל בנוחות את כל האורחים שלכם, כי זהו אירוע של פעם בחיים, וכדאי שתהיו מוכנים אליו היטב.

אחר כך מגיע שיקול המיקום של האולם

גם המיקום להיות באזור שניתן יהיה להגיע אליו בקלות, ולכן בחירת אולם אירועים לבר מצווה צריכה להיות אולם ויטראז', שמציע תשובות לשני השיקולים הראשונים המהותיים שלכם. בואו נבחן לעומק את הסיבות לבחור אותנו כמקום המתאים לאירוע בר המצווה שאתם מתכננים.

אתם לא רוצים אולם מרוחק

אולם אירועים לבר מצווה לא צריך להיות רחוק מדי מהאזורים שמהם מגיעים רוב האורחים שלכם, וכדי לבחור נכון, אתם צריכים לחשב את משך הזמן שיידרש לכם ולאורחים שלכם להגיע לאולם.

וזה לא הכול. אם אתם רוצים להגיע לאולם כמה שעות לפני האורחים, כדי לסדר ולעצב אותו לטעמכם, כדאי שהוא יהיה קרוב למקום מגוריכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על נסיעות ביום האירוע העמוס במשימות.

אבל השיקול העיקרי צריך להיות ההתחשבות באורחים, כי רובם ירצו להגיע לאולם אירועים שממוקם במרכז, במיקום נגיש עם שפע חניה ותחבורה ציבורית מכל הארץ. אם תניחו במעטפת ההזמנות גם שרטוט של מפת הגעה לאולם ויטראז' בנס ציונה, האורחים שלכם יראו שאפשרויות ההגעה שלהם קלות ביותר, ויאשרו במהירות את הגעתם.

כמה מקום אתם צריכים?

שאנחנו מדברים על מקום נגיש, אולם אירועים לבר מצווה צריך להיות גדול מספיק, כך שתוכלו לארח מאתיים אורחים ויותר תחת קורת גג אחת. אם האירוע שלכם מתוכנן לעונות האביב או הקיץ, תוכלו לערוך באולם ויטראז' קבלת פנים מרשימה ונעימה בחוץ.

אבל אם האירוע שלכם מתוכנן לתקופת הסתיו או החורף, כאשר מזג האוויר קריר למדי, השיקול של אולם אירועים מקורה הוא שיקול חשוב. חוץ מזה, בחירת מקום גדול מספיק להכיל את כל האורחים שלכם צריך להיות גם עם מספיק חדרי שירותים ואפשרויות חניה, שלא סביר להניח שתמצאו באולם קטן שממוקם בתוך העיר.

מה מציעים לכם מבחינת תפריט?

אחרי שבחרתם אולם אירועים לבר מצווה שמתאים לכם מבחינת המיקום, מומלץ לוודא שהתפריט מעולה. המנות המוגשות הן עמוד השדרה של כל אירוע, ואתם יכולים לתכנן ביחד עם המומחים שלנו תפריט גורמה מותאם אישית ושמכיל את כל המזונות והמשקאות האהובים עליכם, על האורחים שלכם, ועל הילדים שמגיעים לאירוע.

תוכלו לבחור גם עוגת בר מצווה מרשימה שתהווה את מרכז האירוע, או שתוכלו להזמין גם כמה עוגות מותאמות אישית. המומחיות שלנו היא להכין תפריט מנות, קינוחים ועוגות שיתאימו לנושא הערב שלכם.

והנה השיקול האחרון אבל החשוב ביותר

כשאתם מחפשים אולם אירועים לבר מצווה, אתם רוצים למצוא מקום שלפני הכול ייתן לכם הרגשה טובה, ואת זה תוכלו להרגיש מיד כשתיכנסו לאולם.

אתם רוצים אולם שמשדר אווירה נעימה, עם צוות שירותי ומסביר פרטים, שיודע לתכנן את האירוע בהתאם להעדפות שלכם, שמעוצב בקפידה בצורה כזו שגם האורחים המבוגרים וגם הצעירים ירגישו בנוח ויעבירו ערב חד פעמי בלתי נשכח.